LÖNER & ADMINISTRATION AB

OM OSS

Våra certifierade löneadministratörer är kunniga inom företagsadministration, redovisning, transportlogistik och försäljning.

De har erfarenhet från olika branscher däribland bygg och anläggning.

Med vår kompetens inom löner och administration får du en skräddarsydd lösning som ger effektiv resultat.

Vi jobbar kundnära och vill skapa långsiktiga samarbete med våra kunder.

Vårt främsta mål är att hjälpa små och medelstora företag - detta eftersom vi vill erbjuda personlig kontakt och ett långsiktigt samarbete.



BEHÖVER NI HJÄLP?


* Tar administrationen för lång tid?

* Vill ni spara tid och pengar ?

* Hinner ni inte fakturera ?

* Känner ni att administrationen och lönehanteringen är svårt att hantera och/eller ineffektiva?

* Vill ni slippa oroa er över fel eller misstag?

* Känner ni att ni inte har koll på alla regler, lagar och skatter som kontinuerlig ändras?



VI HAR LÖSNINGEN: ANLITA OSS 


Om någon av dessa frågor känns bekant 

har ni kommit rätt.

Ibland räcker det med bara några timmar administrativt arbete.

Det är oftast billigare att anlita en administrator som tar hand om era tidskrävande ärenden

 istället för att anställa en ny medarbetare.

Då kan ni istället lägga tiden på det som är viktigast för er: själva verksamheten. 



VAD VI ERBJUDER :


Vi kan hjälpa er med:

Löpande lönehantering

Reseräkning och utlägg

Arbetsgivardeklaration

Momsdeklaration

Redovisningskonsulttjänster

Hjälp med fakturering

Kontakt med myndigheter


Kom igång med effektiv löneadministration!

Ring oss:

0705 322 669

E-post:

[email protected]

Följ oss: